Translater

2011. április 14., csütörtök

Week1-sorsolás

Köszönöm szépen, hogy ilyen sokan részt vettetek a játékomban. Nagyon jól esett, hogy velem tartottatok. Sok szép oldal érkezett. Jó volt látni, hogy pár elemből és papírból mennyire sokfélét lehet alkotni. Nem is húzom tovább az időt, mert közben Mr. Random végzett a sorsolással. Mutizom az eredményt:

List Randomizer

There were 14 items in your list. Here they are in random order:
  1. Minyu
  2. Kisnyúl
  3. kreatívhit
  4. monali
  5. Secima
  6. whetuu
  7. Blissz
  8. Zoé
  9. evadraga
  10. Lilianyja/Elinnori
  11. Sziszi
  12. Kriszta anyu
  13. Juma
  14. Krisz
Timestamp: 2011-04-14 06:04:41 UTC
Gratulálok Minyu! Kérlek írj egy levelet nekem (az profilomnál megtalálod a címem), hogy el tudjam küldeni neked az 5$-os kupont. Holnap új játékkal jelentkezem, és a CT tagok visszajelzése alapján egy nem könnyű, de érdekes feladattal jövök. Remélem kellően felcsigáztam az érdeklődéseteket. :)

5 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Gratulálok Minyu! Tök jó második lettem! :) Várom a folytatást!

Florci írta...

ez az Kisnyúl, ilyen hozzáállás kell az élethez!! :D

Margó írta...

Gratulálok Minyu, nagyon tetszett az oldalad - és tényleg látszott, hogy mindenki örömből alkot:-)
Andi után szabadon: "tök jó, utolsó előtti lettem, Krisz utolsó, de meglátjuk, hogy lesz az utolsókból első - egyszer, majd...:-)"

Minyu írta...

Jajdejó, jajdejó, jajdejó!
Írok is mindjárt és köszönöm és annyira örülök.
És várom a további kihívásokat :)

Krisz írta...

Na itt sem nyertem. Ez egy ilyen nap! NAgy gratula a nyertesekenek! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső