Translater

2011. április 19., kedd

Meghívhatlak egy kávéra?

Ennek a kávénak nagyon jónak kell lennie, mert régóta készül. Többször is félre kellett tenni, mert mindig volt más, sürgősebb dolgom. De most végre kész, és már a polcokon figyel. Imádtam ezt a színskálát, remélem nektek is bejön majd. A készletnek a témája a kávé, kávézás, de szinte bármilyen fotóhoz felhasználható, mert nem csak a kávézáshoz kapcsolódó elemek vannak benne. Mutatom is mit hoztam nektek:

A készlet jövő hét szerdáig féláron kapható, és megtalálhatod az SD és az Ivy polcán is.
És akkor játszunk is egy kicsit! Aki itt hagy egy kommentet, az megnyerheti a készletet. Meg is duplázhatod/triplázhatod az esélyeid azzal, hogy a facebook-on és/vagy a twitteren is közzéteszed és a bejegyzés linkjét ide bemásolod. A határidő: szombat reggel. Valamikor a délelőtt folyamán fogok sorsolni, addig lehet hagyni a megjegyzéseket. És még egy jó hír, a duplázás, triplázás úgy ér, hogy külön sorsolok a csak kommentelők, a facebook-os és a twitteresek közül. Ha ugyanaz az ember jönne ki, akkor új generálást kérek, így tehát 3 nyertesem lesz. Játékra fel!

19 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Én benevezek egyre, Köszönöm!

kreatívhit írta...

Köszönöm.Az igaz hogy ma már ittam egyet.De ilyen kedves invitálást nem hagyok ki.

Secima írta...

Köszi. Újabban kávézom és jól esne egy ilyen készletet használni hozzá.

evadraga írta...

Engem szíven talált ez a készlet! Mostanában rengeteg kávét lenyomok: imádom az ízét, az illatát, és a hatását! :)) A te készleted Orsi fantasztikusan tetszik!!! Mind az elemek, mind a papírok tekintetében! Bárcsak megnyerném! :D

Krisz írta...

Hmmmmmmmmmmm! Még mindig szeretem a kávét főleg ha iylen finom.! :)

Minyu írta...

Én is jelentkezem. Twitter és facebook nélkül. Csak így... :)

Zoé írta...

Megint szépségeset alkottál. Én is pályázok rá! Köszi.

Unknown írta...

Nagyon szeretem a kávé ízét, tejeskávét szoktam inni, anélkül nem kezdődhet nap. Ezeket a színeket így együtt pedig imádom, úgyhogy indulok a készletért. Eminens vagyok, ezért kitettem twitterre és facebookra is:
http://twitter.com/#!/mlazanyi/status/60435116375281665
http://www.facebook.com/#!/mariann.abos/posts/168236839898461

Linsey írta...

Nagyon tetszik a készlet! Megfogtak a színei:) Játszom is, hátha rám mosolyog a szerencse.

erzsocica írta...

Klassz készlet, tetszik ez a narancs-zöld-barna kombó. Mi sokat kávézunk, de fotóm egy sincs róla. A készlet kedvéért viszont biztos készítenék párat:-)

Linsey írta...

#2 facebook: Kitettem a falamra is, valamiért nem engedi kimásolni a linkjét :$

Unknown írta...

Eddig azt sem tudtam mi az a Scrapbook... első ránézésre kollázsnak tűnt... de legalább ma is tanultam valamit, bár teljesen még most sem tudom, mit is takar ez a kifejezés, de legalább dereng. A kávét viszont nagyon szeretem, csak elvonási tüneteim vannak, mivel épp fogfehérítés zajlik nálam.

Unknown írta...

és Facebookra is kitettem:
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/mercurius77/posts/192927207418895

Ilus írta...

Szuper készlet, jelentkeznék én is! :)
Ilus (Bóbita)

Unknown írta...

Csak egy technikai kérdés, mert én is szeretnék ilyesmit csinálni, hogy történik a sorsolás?

Giny írta...

Imádok mindent, ami a kávéval kapcsolatos, az ízét, a szertartást, a kávésbögréimet, de még a kávébarna színt is, így persze rögtön beleszerettem ebbe a csodás készletbe is. Köszi szépen a lehetőséget!:)

Osli írta...

Krisztián: A RANDOM:ORG oldalon a List randomizer-rel szoktam sorsolni. Ha ennél többet szeretnél tudni, akkor írj email-t és válaszolok.

Timi írta...

Jaj de jó lenne!:D Jövök én is ezerrel!

Lili'sMother írta...

Húha, vannak ám bőven versenyzők! Köztük én is szeretném ezt a guszta kis készletet! Köszi a lehetőséget! Mindjárt lájkolom is :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső