Translater

2011. április 10., vasárnap

Nyertem

Teljesen váratlanul ért a felfedezés, hogy én nyertem a Cewe eheti kuponját. Mivel egyedül maradtam estére, gondoltam meglesem ki nyert ezen a héten. Jaj, nagyon örültem, mikor megláttam a nevem, és ráadásul az egyik kedvenc boltomba szól! Nehéz volt választani, mert több, számomra kedves tervező "lakik" itt. Végül ketten maradtak, sussieM Design és Lorie Davison. Mindketten olyan stílusban gyártanak készleteket, amit én soha nem fogok megtanulni. Végülis Lorie mellett döntöttem. Imádom a rajzos elemeit. Már nagyon vágytam egy készletre tőle és most végre lehetőségem volt, hogy valami igazán jót válasszak. Egyszercsak rábukkantam erre a készletre, ami ráadásul pontosan 10$-ba kerül, és ez pont annyi mint amit a kuponom ér. Ezt újítottam bel:

Már alig várom, hogy alkossak vele. Még az is lehet, hogy mesekönyv is készül, mert már van egy a fejemben. És húsvét is közeleg, úgyhogy szerintem még "képeslapok" is lesznek belőle.
Húúú, nagyon jár az agyam :D

6 megjegyzés:

Ányi írta...

Láttam a Cewénis, csak lusta voltam bejelentkezni :) Gratula a nyereményhez!!

Rucola Designs írta...

Gratula, alig várom, miket alkotsz vele!

treza írta...

Itt is gratulálok; csodaszépet választottál, várjuk a termést!!! :)

Kisnyul / Andi írta...

Gratulálok!
Várom az oldalakat! :)

kreatívhit írta...

De jó! Gratulálok én is.Majd jövök meglesni a termést:)

Krisz írta...

Gratual! Várom az oldalt! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső