Translater

2011. április 9., szombat

ATC és Cewe

Immáron negyedik alkalommal csatlakoztam Ildi kihívásához, amit a ScrapbookElemets fórumán vezet. Úgy érzem, kezdek egyre jobban belemelegedni. Főleg, mióta rátaláltam a Magic Moonlight Free Images blogra. Csodás képeket találni ezen a helyen, ajánlom mindenkinek!
Az ehavi téma: húsvét/tavasz/zöld. Az én kártyám húsvéti is, hála a képnek, tavaszi is, a virágok miatt, és elég zöld is :) Remélem nektek is tetszik:

A kihíváshoz ScrapbookElements készletet kell használni, de emiatt ne aggódj, mert egy minikit is tartozik a játékhoz, amit innen tölthettek le. Ha alkotnál te is, akkor a kész kártyát ebbe a galériába kell feltölteni.
**********
Ezen a héten is sikerült alkotnom a Cewe kihívásra és nem is annyira az utolsó pillanatban. Krissz egy csodás fotósorozat inspirálta készletet osztott meg velünk ez alkalommal, és ezzel kellett alkotni. Nem volt kizárva, hogy más készletet is használjunk, de az erős színek annyira dominánsak, hogy ha még tennék rá valamit már zsúfolt lenne az oldalam. Épp ezért csak a minit használtam és Zotyám fotóit, amin épp az új pizsijének örül. Nagy nehezen rábeszéltem a névnapján, hogy pózoljon nekem és három fotót is tudtam csinálni róla! :) Először a középső fotó készült, aztán a bal oldali, ahol megkértem, hogy mosolyogjon (hááát), a harmadik már elég természetes lett, ott viszont leguggolt és a pizsi nem látszik :D


2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Köszi, hogy megint játszottál! A kártyád és az oldalad is remek! :)

Krisz írta...

Szuper mindkettő, de a kártya állati jó lett! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső