Translater

2011. április 6., szerda

Barátság

Ennél a bejegyzésemnél ígértem, hogy jövök az akkor használt készlettel egy lányos verzióval is. Hát, egy kicsit megcsúsztam vele, de itt vagyok :) Ja, és ígértem, hogy ez virágosabb lesz, de aztán úgy alakult, hogy erre is csak egy virágot tettem rá, igaz azt háromszor :) A fotón a lányom van a barátnőjével. Amolyan se veled, se nélküled típusú kapcsolat az övék. Az iskolában szinte folyamatosan együtt vannak, de sokszor könyörögnek, hogy szeretnének átmenni egymáshoz. Egyszer-kétszer már aludtak is egymásnál. Aztán egyszer csak, mint derült égből a villámcsapás, sírás rívás van. Már nem szeretem Amit, olyan undok. Nem is akarok többet játszani vele. Másnap persze megint együtt vannak. A farsangon is ez volt. Itt a fotón még jókedvűen egymásba csimpaszkodtak, de a bálból már úgy jöttünk haza, hogy haragudtak egymásra. Másnap persze megint kibékültek. Nem tudom én ezt követni :) Mindenesetre a kislány aranyos, én is nagyon tudom szeretni.
És ez a fénykép is nagyon jól sikerült. Ezért is került ilyen nagyban az oldalamra.
SKrapperDigitals: Friendship Garden Mega

6 megjegyzés:

krisssz írta...

Hát a lányok már csak ilyenek:) Imádom a nagyfotós oldalakat, ez is szuper!

Krisz írta...

Gyönyörű a fotó. Szépek a lányok és csodás az oldal! :)

Gólya írta...

Nagyon édesek a kis barinők :)
Már csak ilyenek a csajszik...a fiúk sem különben, bár ők talán jobban elfojtják a hangulatváltozásaikat egy kapcsolatban.. :)

Florci írta...

milyen jó a ritmusa az oldalcsíkokkal! Barátokközt már csak így megy! (én tudom, mert még nézem.):D

Kriszta írta...

Nagyon szép lett. Tök jó ahogy a ruhájukhoz igazítottad a papírokat.

kreatívhit írta...

Ötletes megoldású oldal.Remek fotóval.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső