Translater

2011. április 13., szerda

Beleszerettem egy kalózba

Egy április elsejei blogtrainbe botlottam bele, és a Snips and Snails Designs oldalán megosztott darabkába beleszerettem. Nézzétek csak:
Hát nem aranyos? Az egész készletecske imádni való. Szerintem. Ha minden jól ment, a képre kattintva a letöltés helyére juttok. Ha mégsem sikerült volna, akkor a blogból keressétek ki az április elsejei bejegyzést. (Valami nagyon vacakol nekem mostanában a szerkesztőbe, nem oda teszi a képet, linket ahova szeretném, vagy nem úgy jelenik meg a végén a blogban ahogy itt látom. Másnak is vannak ilyen problémái?)
Ha már ott voltam, körül is néztem egy kicsit, és láttam, hogy CT tagokat keres Stephanne. Nekem nincs időm, hogy még egy tagságot bevállaljak, pedig szívesen dolgoznék neki, de amíg nincs időkibővítőm új CT tagság sincs. :) Azért ha valakit érdekel, itt találja a jelentkezési feltételeket. Április 17. a határidő.

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Én némi hajtépés után visszaváltottam régi szerkesztőre, de Chrome-ban az se jó, csak Firefox alatt.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső