Translater

2011. április 22., péntek

Blogtrain 2011 - Magnólia

Az SB.hu csapata ismét egy nagyszerű blogvonattal készült. Az alapot egy virág, a Magnólia adta. Altalena találta ki a színskálát, és ő is bonyolította le az egészet. Érdemes helyet csinálni a merevlemezen, mert ha mind a 26 állomást végigjárjátok, egy igazán hatalmas készlet tulajdonosai lehettek, s ez nem csak a méretre vonatkozik, mert az előkék alapján a színvonal is nagyszerűnek ígérkezik.
Mutatom az én vagonomat, vagyis készletem:
  

Itt pedig megtalálod az előző illetve a következő állomásokat:

19.Moncsi <--- előző állomás / previous stop
20.Osli <--- itt vagy most / you are here
21.Pufiindián <--- következő állomás / next stop

Jó gyűjtögetést kívánok!

24 megjegyzés:

altalena írta...

Hű Osli, annyira örültem, hogy te is részt veszel... csodás a készleted:)*

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm!

Secima írta...

Köszi szépen. Csodás, mint mindig. :)

Minyu írta...

Nagyon tetszik. Az a kacskaringós nyomdaszerű zöldes pinkes virágos-leveles a kedvencem :)
Köszönöm!

Rucola Designs írta...

Klassz lett nagyon!

Margó írta...

Jó volt látni az "ismerős" előképet:-))
Illetve, most a megint izgalmasnak látható papírokat és elemeket! Köszönöm, hogy vihetem!

icka írta...

szuper jó lett, köszi!!!!

Névtelen írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [23 Apr 01:00am GMT]. Thanks, Maria

Eszter(beszteri) írta...

köszönettel vittem! :)

beedee írta...

Köszi Főnök! Elvittem!!

Margó írta...

Kibontottam! Nagyon szép megint a készleted! Köszönöm.

Kérdésem: Amikor a Te készletedből készítek oldalt, akkor a Ivy-n a Te galériádba tölthetem fel?!

Tinci írta...

Szper,köszi,viszem!

evadraga írta...

Köszönöm Orsi! Nagyon tetszik a magnólia-részed! Vittem magammal! :)

Budaházi Brigitta írta...

Köszönettel vittem én is. Milyen jó a papírok textúrája! Nagyon tetszik.

Névtelen írta...

Many thanks! Great train!

Dtimy írta...

Jajj, de szép, köszi!!!

Janka írta...

Köszi a te részedet is :) Vittem.

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönöm, már töltöm is!

Puzsi írta...

Szia Főnökasszony! Gyönyörű lett a készleted, viszem is.

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm, vittem. Tetszik nagyon.

Blissz írta...

Nagyon szép! Köszönöm szépen!

do írta...

Éééén is vittem, köszönöm!!!

Toni írta...

Köszönöm Orsi, csucsa!

M. írta...

Köszönöm!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső