Translater

2011. április 6., szerda

Más is van

Az a megtiszteltetés ért, hogy felkértek egy weboldal dizájnjának megszerkesztésére. Az utómunkákat Roland, a weboldal tulajdonosa végezte, de az alap az én alkotásom. Először bordó/bézs színben csináltam meg, ez a színkombó Roland ötlete volt. Így sokkal frissebb és egyedibb a külső, ezért nem bánom a változtatást. Lesd meg itt:

Finomreceptek.hu

és itt:

Finomreceptek.hu | Facebook
a facebook oldalukon ha már lájkoltad őket, akkor kattints úgy a linkre, hogy kijelentkezel, mert csak így láthatod a képet amit csináltam. Illetve a "profilképük"-et is én csináltam.

Egy másik projektben is benne vagyok, amint engedélyt kapok rá azt is mutatom nektek.

3 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Nekem tetszik! Gratulálok!

Kata írta...

Nagyon tetszik, igazán izléses és nagyon stílusos. (van is ilyen spirálfűzéses szakácskönyvem). Ügyes vagy! Gratulálok!

kreatívhit írta...

Gratula! Olyan amilyennek egy ilyen oldalnak lenni kell.Remekül elkaptad.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső