Translater

2011. április 8., péntek

Tavasz és gondolatok

Sherah legújabb készlete az Artistic Heritage Collection tagja, a Spring Song. Oldalam terápiás célzattal készült. Kicsit megvisel ugyanis, hogy egyre nehezebben jövök ki a lányommal. Persze ezek még kicsi összetűzések, de azt szeretném, ha pár év múlva a komoly gondjaival hozzám fordulna. Szeretném, ha tudná, hogy ha nem engedek valamit, vagy büntetést kap, azzal csak a javát akarom, vagy féltem. Igazi makrancos kisasszony. Bár belegondoltam, lehet, hogy azért ilyen velem, mert az iskolában, ahol egyébként semmi gond nincs vele legtöbbször, szóval ott tartja magát, alkalmazkodik, aranyos, és ezért elfárad estére. Így amikor megyek érte már elengedi magát. Bár inkább velem legyen ilyen és az iskolában jó, de azért nehéz. Ezt nem azért írtam ki, hogy panaszkodjak nektek, hanem, hogy megértsétek mi is van az oldalon levő szöveg mögött. Úgy vagyok most én is, mint Charlie: "Várj, nehogy bármit kitalálj, ez csak egy dal, félre ne értsd, ne telefonálj" :) A készleten kívül még Beszteri wa-ját tettem rá a Tavaszi Megújulás készletből. (Így az általa hirdetett játékban is részt tudok venni az oldalammal)
Bocs, hogy megint hosszan szövegelek, már mutatom is mit hoztam:


A készlet 7 $-ba kerül, de a bundle most akciós és 26%-os kedvezmény van rá.


Ha 5$ felett vásárolsz a theStudiónál (nem csak Sherah készleteiből), akkor ajándékba kapod a Magical Garden készletet:

És ha már idáig elolvastad, akkor jutalmat is érdemelsz. A Spring Song készletből Sherah alkotott egy freebiet. A blogjából letöltheted.

4 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Kifejező érzelem gazdag oldal lett.

Rucola Designs írta...

Csak kezd kamaszodni, nem veled van a baj. Humorérzék + humorérzék! Az oldalad gyönyörű, a kapcsolatotokkal meg nincs semmi gond. :)

Margó írta...

Csak azt tudom mondani, hogy ismétlem Ildit!!!!
... és szerintem azzal sincs gond, hogy mit milyen hosszan írsz ki magadból. Nekem ezért van blogom. .. és nem gondolkozom, bár nyilván van egy határ, amit belülről nem lépek át, de felvállalom önmagam. Akit nem érdekel, úgysem olvassa, akit érdekel, akkor lehet akármilyen hosszú - mint a mostani bejegyzésem:-))))
Az oldalainkat meg azért készítjük, hogy vagy gondolatot, valami szépséget, ami megfogott minket, átadjuk a családunknak, és ha valakit képes felvidítani, megérinteni, akkor már családon kívülre is kisugárzott:-)
Én maradok az ilyen típusú blogolásnál. Ha csak az oldalak érdekelnének, akkor a galériákat nézem!
Hát ennyi. Mert az oldalad meg nagyon kedves, és meglátod mennyire fog örülni majd később a kislányod!!

Gólya írta...

Nem akarom egyelőre tudni, milyen lesz a fiam kamaszon. Már most sem egyszerű eset. Nem tudom milyen lenne, ha lányom lenne. De az oldalad nagyon kedves, és szép emlék lesz Tündinek!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső