Translater

2009. október 19., hétfő

Virágosat álmodtam

Manda új ingyenes készlete igazán virágosra sikerült. Ráadásul most két készlettel lehettek gazdagabbak, mivel ez egy közös munka volt a Rainamoon Scraps-el. A készlet(ek) címe: Flower Funk. Tele lila-kék-zöld színekben pompázó elemekkel. Ma a papírokat tölthetitek le Manda blogjáról, holnap az elemeket, szerdán pedig a betűkészletet.
Én ezt az oldalt készítettem belőle:És itt van maga a készlet. Ha a képre kattintotok, máris Manda blogján landoltok, és elkezdhetitek a gyűjtögetést.

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

De szép ez a tekeredvény, és hozzá még madárka is! Teccik nagyon! :)

Kriszta (hozak) írta...

Tetszik nekem is. Az oldal is, meg a töltögetősdi is. Na jó írok még egy is-t. :-D

LaceE írta...

Nagyon tetszik az oldalad :) A felső rész nagyszerű lett. Hirtelen hagyományosnak néztem :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső