Translater

2009. október 1., csütörtök

Ezzel még adós vagyok

A blog4scrap Brydka-val készített interjúhoz kapcsolódó kihívás nyerteseként még adós maradtam a nyereményemmel alkotott oldalak bemutatásával. A nyeremény az volt, hogy Brydka boltjából választhattunk egy készletet. Nehéz volt a döntés, mert csodaszép termékei vannak, végül ez maradt a virtuális kosaramban:
Az oldalaim pedig, amit alkottam vele ilyenek lettek:Látjátok a pici Tündit?
Ott áll a lámpában

Ugye, mesések lettek?
A blog4scrap-es lányoknak köszönöm mégegyszer a lehetőséget, nagyon jó játék volt.

2 megjegyzés:

eralilla írta...

Nagyon szép készletet választottál. S fantasztikus fantasy oldalakat alkottál!

Secima írta...

Csodás a készlet és az oldalaid is. Én bizony nem vettem volna észre a pici Tündit, ha nem szólsz. Jó ötlet volt!!!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső