Translater

2009. október 7., szerda

Blog4scrap - kihívás és siker

A Blog4scrap legújabb interjús kihívására készítettem a következő oldalam.Felhasználtam: Honey Designs_my father's son freebie kit

A feladat az volt, hogy az interjúban szereplő Kitty Chen galériáját nézzük meg, inspirálódjunk, és így alkossuk meg oldalunkat. Kitty következő oldala nagyon megtetszett nekem, ezért ezt használtam alapjául az elkészült oldalamnak:
Azért remélem ráismertek benne ;) Ha van kedved neked is játszani, még nem késő, ugyanis október 18-ig lehet jelentkezni. A részleteket itt találod. A játék végén 2 nyertest választanak, aki kupont kap Kitty boltjába.

Ja, és a sikeremről is be akartam még számolni. Az előző hasonló játékot Tinci, Kriszta és én nyertük meg. A nyereményünk pedig egy-egy 7 eurós kupon Irina shopjába.

Én ezzel az oldalammal pályáztam:Mégegyszer köszönöm a játékot, és a nyereményt egyaránt.

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Nagy gratula, megérdemelt győzelem ezzel a gyönyörű oldallal! Remélem, ezzel a mostanival is nyersz, mert nekem nagyon bejön! Szuper sztoribord, állati ötletes elemekkel, imádom! :)

Sztrega írta...

Hát ez az oldal nagyon szuper lett!
Imádom az ilyen mesélős oldalakat.
Nagyon tetszik.

Kriszta (hozak) írta...

Jaj ez a lift nekem nagyon tetszik. Olyan édes a fiad ahogy ügyeskedik!

LaceE írta...

Nagyon király mindkét oldalad. Gratula a nyereményhez, hasonló jót kívánok, ehhez a kihíváshoz is :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső