Translater

2009. október 22., csütörtök

Elmaradásaim

Mostanában kicsit összejött nekem. Kaptam egy jó kis arcüreggyulladást, és dokihoz kellett mennem, tegnap meg polcot szereltünk a félemeleti tárolóba, így most pótolom az elmaradt CT-s dolgaimat.
Először is:
Sudesh új készlete már a boltjában figyel pár napja, s ez a Let's get curvy. Nekem most ez a készlet nagyon bejött, szerintem az elkészült oldalamon látszik is ;)És itt a készlet is, ha a képre kattintotok Sudesh boltjába jutva meg is vehetitek.
A másik készlet, amit mutatni szeretnék nektek, az pedig Rebecca új, szülinapi partis kitje. Nagyon színes, vidám hangulatúra sikerült. Én Tündi 3. szülinapját örökítettem meg vele. Ebben a bejegyzésemben mutattam PrettyPixels template-jeit, ezek közül használtam fel az egyiket oldalam ekészítéséhez. (Ne feledjétek, a boltnyitási akció még tart 24-ig)
Na és akkor mutizom a képem: meg a készletet is:
Ha tetszik, most érdemes megvenni, mert még az 50%-os bevezető áron kapható. Katt az előnézeti képre, és már teheted is a kosaradba. :)

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Mindkét készletből nagyot alkottál! Szuper vagy! És jobbulást neked. :)

LaceE írta...

Mindkét oldal gyönyörű, de a Sudesh-féle egy igazi bomba. Csúcs. :)
Gyógyulj meg mielőbb :)

Kriszta (hozak) írta...

Igazán tuti oldalakat készítettél! Jobbulást kívánok!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső