Translater

2009. október 2., péntek

Vendégsében Alevtinánál

A múlt hónapban jelentkeztem Alevtinánál egy "egykészletes kihívásra" A képeim a galériáimban már láthattátok, de a blogomban még nem írtam róla. Ez volt a készlet:
Három oldalt kellett vele csinálnom. Most mutatom itt, a blogomban is:
És a jó hír: Alevtinának annyira tetszett amit csináltam, hogy felkért, október és november hónapban vendégeskedjek nála. Már meg is kaptam első készletem, ami az Elf címet viseli.
Ez az:
És már el is készítettem első oldalam:
Bevallom a kis manó sapija ihletett, ezért választottam ezt a fotót hozzá. Bár a sapi Robin Hood-os, azért Zoty olyan benne, mint egy kis manó, nem? :D

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ó, nagyon édes a manókád és szuperszép oldalakat csináltál! Gratula nagy! :)

Sztrega írta...

Gratulálok! Tényleg fantasztikusan jó oldalakat készítettél. A kisegeresért nagyon oda vagyok, a kedvencem. :-)

Noncsi írta...

Annyira édes lett a kis zöldsapis manós oldalad, hogy betettem a kedvencek közé!!! :)

eralilla írta...

Nagyon édes ez a kisegeres készlet. S az oldalak is amiket belőle készítettél. Na és a manós is.
Megint csak gratulálok, bár már nem is tudom követni hány helyre dolgozol. Végülis, ezek élvezetes munkák. Hajrá!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső