Translater

2009. október 22., csütörtök

Boo!

Engem is elért a Haloween-láz. Maria visszatért, és mindjárt egy ingyenes készlettel ajándékozott meg minket. Az Owl-O-ween a The Scrappy Kat (Katina) és Scrapping Rainbow (Maria) közös munkája, a készleteket letöltheted innen.
A készlet a szokásos zöld-lila-narancs színekben pompázik (?) ;)

Azért egy oldalt én is összehoztam vele, bár nálunk ugye nem divat így megemlékezni, farsangról volt hozzá fényképem.

És készítettem egy freebiet is nektek. Ez most megint egy csokor, bár Maria gyorsoldalt kért, remélem ezzel is meg lesz elégedve. Ilyen lett:

9 megjegyzés:

LaceE írta...

Na ez már több a soknál :) Nekem még haloween-es fotód is van :D
Szuper az oldal és a csiribiri cucc is :)

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 9 post on Oct. 22, 2009. Thanks again.

Rucola Designs írta...

Király az oldal és a tekeredvény is! :) Még jó, hogy nem ezt a fotót használtam fel. :) Csak tudnám, hogy a baglyok mért ilyen gonosz nézésűek? :)

N.T. írta...

Thank you

Mamounia írta...

Its lovely, thanks a lot!

deltalady6 írta...

This is great, thank you!

Noncsi írta...

Nagyon szuper lett, köszi szépen a cluster freebie-t!!! :)

Ányi írta...

Fú, ez a csilivili himbilimbi tényleg szuper lett, köszi, megy a raktárba :-)

clubiani írta...

this is precious! thank you so much for sharing!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső