Translater

2009. október 25., vasárnap

Hékás-Békás készlet Mandától + nyereményjáték

Manda új készlete ma kerül a boltjába, és vele együtt első ingyenes templétje is. Csak figyeljétek a blogját.
Imádtam ezzel a készlettel alkotni, nagyon édi kis figurák vannak benne. Mutatom az oldalam:Május elejei kirándulásunkat szkreppeltem meg vele. Nagyon illett a készlet a fotókhoz. Sajnos a gyerekek elég nehezen bírják, ha szemükbe süt a nap, így a közös fotó annyira nem lett jó :D A békákat meg imádtam :)
Most egy játékra is hívnálak benneteket. Ha tetszenek Manda készletei, most meg is nyerheted valamelyiket, méghozzá azt, amit te választasz. Ehhez nincs más teendőd, mint kiválasztani a boltjából amit meg akarsz nyerni, írsz róla a blogodban egy cikket, megjelölve a készletet amit választottál, és ide bemásolod a bejegyzése linkjét. (Előtte regisztrálni kell a fórumon) Október 31-én pedig Manda kiválasztja a szerencsés nyertest. Sok szerencsét!

5 megjegyzés:

MSC írta...

Thank you for all your sweet comments on my blog. And posting about my Blog to Win! Thank you for all you do Osli you are the sweetiest!

Noncsi írta...

Szuper oldal lett, klasszak a fotók és nagyon tetszik az elrendezése!!! :)Eltettem a kedvencek közé!:)))

Rucola Designs írta...

Nagyon tetszik nekem is! :)

eralilla írta...

Nagyon jó fotók, s az elrendezés is nagyon tetszik. na meg a békák, a kis virág s a lepke!

LaceE írta...

Szeretem a családi oldalaidat :) Szuper lett :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső