Translater

2009. október 12., hétfő

Nyereményjáték - készletet nyerhetsz

Először is a jó hír: CT tag lettem egy új, magyar designernél. Ha most velem játszol, akkor meg is nyerheted az első készletét, amivel ezeket az oldalakat csináltam:Ezekből az oldalakból, és a készletbe való betekintésből kell kitalálnotok, ki is az, aki felvett a csapatába.
A helyesen tippelők között pedig nyertest hirdetünk két nap múlva, azaz szerdán dél körül. A nyeremény pedig ez a csodaszép készlet. Jó játékot kívánok mindenkinek!

10 megjegyzés:

altalena írta...

Én én én... Ruccola Designs, Kovaxka?:D

Anikó írta...

nekem is Kovaxka jutott eszembe a madárkáról!

Bea írta...

Kovaxka!!! Ez az Ő stílusa. :-)

Secima írta...

Az én tippem is Kovaxka. :)

LaceE írta...

Én is Rá gondolok, de én már tudok valamit :)

Eszter(beszteri) írta...

Nekem is egyből Kovaxka jutott eszembe, megnyugodtam, amikor a többieknél is ezt olvastam... :) Nagyon jó kis oldalak!

Baba írta...

madárka,bagoly?,,,hümhüm... Kovaxka

Ányi írta...

Hú, ez komoly?! De izgi!!! Holnap feltétlenül jövök én is!

eralilla írta...

Most látom, hogy nem jött át tegnap az én tippem. Pedig én is Kovaxkara gondoltam.

Rucola Designs írta...

Akkorát nevettem, hogy ilyen egyértelmű volt! :D Osli, köszönöm szépen, büszke vagyok rá, hogy milyen klassz csapatom van! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső