Translater

2009. október 13., kedd

Karácsonyi készülődés

Rebecca legújabb készlete holnap jelenik meg. Jó annak, ki előre tud gondolkodni, és nem az utolsó pillanatban kapkod :) Ezt azért írtam, mert a készlet témája a karácsony. Nekem nagyon tetszett első látásra is, hát még mikor belekukkantottam milyen elemeket tartalmaz. Nagyon hangulatos, a hagyományos piros-arany-zöld színeket tartalmazza. Igazán elegáns oldalakat lehet készíteni vele.
Az enyémek ilyenek lettek:Ez a tavalyi fotókból készült. Igen, jól olvastad, nem elírás. :) Ugyanis nem volt olyan kép, amin mind az öten rajta lettünk volna, így a Levi által fotózott képet választottam, és a másik fényképről őt is rámontíroztam a fotóra. Ezért lóg ki a feje a keretből ;)
Ez pedig egy közel 3 éves karácsony :) Mindegyik gyerkőcről csináltam egy portrét, most ezek kerültek az oldalamra. :) Itt annyira nem látszik, de a fa előtt készültek a fényképek :D

Ja, és mielőtt elfelejtem, itt van maga a készlet. Ugye milyen csodálatos?

3 megjegyzés:

LaceE írta...

Nagyon ügyes a mondtírozás és egyébként is szuperek az oldalak :)

Rucola Designs írta...

Ögyes! :D Szuper oldalakat készítettél, tényleg nagyon gyönyörű a készlet is. :)

eralilla írta...

Gyönyörű készlettel gyönyörű oldalakat alkottál. Főleg az első tetszik.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső