Translater

2011. március 17., csütörtök

Ötödik hét - Families Forever freebie kit

El sem hiszem, hogy így eltelt az öt hét! A végére megint nem kis feladatot kaptunk. Legalábbis nekem meg kellett dolgozni vele. Épp a minap beszéltük Kovaxkával, hogy nekem nem megy ez a stílus, erre amikor hétfőn megláttam, hogy a téma a "Heritage", hát örültem, hogy ülök. Szerencsére Ildi kisegített egy csomó linkkel, ahol szuper leírások voltak, hogy mitől lesz a készlet az ami. Ezt tudtam nektek összehozni:






Egy oldalt is csináltam vele gyorsan. Ilyen lett:
A fotón én vagyok a szüleimmel, de gondolom már rájöttetek :) Akinek tetszik, vigye és alkosson. Kellemes időtöltést kívánok mindenkinek!

13 megjegyzés:

evadraga írta...

Ez teljesen jó lett!! Nekem bejövős készlet, lehet nagyanyós fotókat elővennem :D
Köszi, vittem és jövök! :)
Szép lett az oldalad!

kreatívhit írta...

Rohan az idő:) Vittem a cuccost.Nagyon klassz a fotó. A háttér nekem elsőre kicsit sötétnek hatott. De egyértelmű hogy jelzi az oldal a múltba visz.Valamint nagyon jól kiemel.Szóval megbékéltem:))

Rucola Designs írta...

Csúcs! Az oldal és a mini is! Nem igaz, hogy nem megy neked a vintage! :)

evadraga írta...

Itt is vagyok: http://evadraga.blogspot.com/2011/03/regen-meg-akkor.html

IMÁDTAM vele dolgozni!! Köszi Osli! Megyek rakom fel a galériába is. :)

Kisnyul / Andi írta...

nagyon tetszik, vittem, majd jövök az oldallal.

altalena írta...

Nekem is bejövős! Egyre jobban magaménak érzem ezt a stílust, örülök hogy ezen a héten készlettel alkothatunk! Köszike drága:)

Margó írta...

Gyönyörű készlet - köszönöm!
Feltöltöttem a galériába:

http://www.ivyscraps.com/photopost/showgallery.php?cat=646


... és imádtam a "piknikes szorgalmit", az pedig feltöltöttem a "Color Challange" galériába:

https://lh4.googleusercontent.com/-jIDOSIJ8yxc/TYBzVZbuciI/AAAAAAAAH-A/TLA_9UYGvtk/s1600/P%25C3%25A9cs_20110314.jpg

Élveztem a készleteiddel dolgozni! Sok-sok sikert kívánok! Természetesen ezentúl is követlek és keresem a készleteidet:-)))

Ja, a héten Puzsi és Evadraga oldala van a heti kiválasztott 10 oldal között! Megyek és írok is az oldalamra!
Jóéjt!

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű lett a készlet, és az oldalad is. Le is töltöttem gyorsan, megpróbálok vele időben oldalt is készíteni, remélem, nem jön közbe semmi. :)

Névtelen írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [18 Mar 01:00am GMT]. Thanks, Maria

Janka írta...

lehet, hogy megszenvedtél vele, de abszolút megérte!!! a színei pazarak, és gyönyörű elemeket raktál bele. gratula!
szerintem, ha már a mélyére ástál, érdemes lenne ezen a vonalon elindulni.

Janka írta...

"Marha sok" időm van, de muszáj volt kipróbálnom a freebie-det :) Köszike!

http://galeria.scrapbook.hu/showimage.php?i=20835&c=10

Timi írta...

Nagyon tetszik, ezért viszem!!!Köszönöm!

Secima írta...

Klassz készletet készítettél. Hoztam is egy oldalt belőle.
http://macicsalad.freeblog.hu/archives/2011/03/19/Allatkerti_madarak/

Keresés ebben a blogban

Miner kereső