Translater

2011. március 29., kedd

ATC @ SBE

Sokan tudjátok már, hogy a Scrapbook Elements fórumán Kovaxka alias Ildi Geist viszi az ATC Exchange kihívást. Immár harmadik alkalom, hogy én is készítettem kártyát a játékra. Eddig nem nagyon mutogattam, mert még nagyon kezdetlegesnek láttam az alkotásaimat, de ez a legújabb most nekem is nagyon tetszik.
Mindig van egy téma, vagyis inkább három, mert Ildi 3 szót ad inspirációnak. Ebben a hónapban a madár/repülés/szabadság szavakat kaptuk. Egy freebie is jár hozzá minden hónapban, amivel nem kötelező alkotni, de SBE terméket kell használni a kártyához.. Ja, és mielőtt elfelejtem: a játék végén megkapod egy zip file-ban az összes kártyát, amit abban a hónapban alkottak, így lehet őket gyűjtögetni szépen. Na, ennyi duma után azért a kártyám is megmutatom:

Még a hónap végéig alkothatsz ebben a témában, vagy péntektől keresd az új kihívást az SBE fórumán.

4 megjegyzés:

Janka írta...

hú, tényleg de jó lett! látom, belejöttél a vintage-ba :D hajrá!

kreatívhit írta...

Klasszovics :)

Rucola Designs írta...

Imádom a kártyádat, köszi a reklámot! (Ebben a hónapban nincs túl nagy tülekedés.)

Pertine írta...

Én már vittem egyet, free! jeligével! :Đ
..és az a legjobb, hogy megkapom a tied is, és kinyomtatom, és autogramot kérhetek majd mind2-töktől rá! :)))

Keresés ebben a blogban

Miner kereső