Translater

Google+ Badge

2011. március 2., szerda

Harmadik hét - All About Me

A cím egy kicsit túlzás, mert 6 elembe, 4 papírba és egy színskálába nehéz beletuszkolnom magam. :)
A harmadik heti feladat a következő volt:
A kedvenc színemmel alkossak egy színskálát. Monotone készletet kellett gyártani.
4 papírt kértek, amiből kettő mintás.
Az elemeknek utalni kell arra, amit szeretek, ami a hobbim, ami rám jellemző.
Nem volt egyszerű úgy megalkotni, hogy használható legyen, mivel a 6 elembe így nekem nem fért bele szalag, kapocs, masni (bár ezeket is szeretem, de inkább csak az oldalaimon) :)
Nem nyújtom tovább a szót, ezen a héten a következő minivel pályázom az Ivy dizájner versenyén:
A készlet tényleg sokat elárul rólam, pl, hogy szeretek olvasni, fotózni és a napi 2-4 kávét sem hagynám ki. A bagoly a kedvenc madaram és az internet is hozzátartozik az életemhez.
Töltsétek le bátran, alkossatok vele ha tetszik és ne felejtsetek el a hétvégén szavazni rám itt. (az aktuális szavazás topikja mindig szombaton kerül fel)

13 megjegyzés:

Puzsi írta...

Osli, viszem és már jár az agyam... Kávé: OK, internet: OK, könyvek: OK, fényképezőgép: folyamatban :) Hétvégén pedig szavazok!

Juma írta...

Orsi, nagyon finom ez a színskála! már ki is bontottam, szerintem nagyon szuper:-)))

(Sajnos a múlt heti oldalammal csúsztam, csak most töltöttem fel, de a SZAVAZÁSRÓL NEM MARADTAM LE!!!)

Annyira jó, hogy ezt csinálod, nagyon szurkolok!!!! Az egyik sikered az, hogy ugye érzed a mögötted álló csapatot?:-))))

CraftCrave írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [03 Mar 12:00am GMT]. Thanks, Maria

altalena írta...

Első látásra imádom! Nagyon tetszenek az elemek, a könyvekért oda vagyok:) Biztos készítek egy oldalt belőle!!!:D

Kisnyul írta...

nekem eddig ez a készletecske a kedvencem, úgyhogy lesz belőle oldal. A múlt heti kimaradt, mert nem nagyon jöttek be a színek, de eltettem, hátha lesz ihlet..... :)

A szavazásról én sem maradtam le. :)

Drukkolok!!!

evadraga írta...

Mostmár én is tudok majd jönni megint. Ez a készlet szuper, viszem, és alkotok, és szavazok is! :) Köszönöm! Én is imádom ezeket a dolgokat amikről a készleted szól! :)

Secima írta...

Ez egy szerencsés színezetű készlet. Sok lehetőség van benne. Szavazni biztosan fogok és megpróbálok oldallal is jönni.

kreatívhit írta...

Ez is nagyon ígéretes.Köszönöm viszem én is.Bocsi de a második hetivel készült oldalamat nem linkeltem be.Ha esetleg felém is jársz vess rá egy pillantást.

Secima írta...

El is készültem. Az Ivy Scraps galériába tettem. Köszi a lehetőséget. :)

altalena írta...

Én is elkészítettem a saját változatomat, kimondottan élveztem a színeit, a papírokat, és az imádnivaló elemeket! Köszi Orsi!:)))

http://altalenablogja.blogspot.com/2011/03/yes-osdesigns-freebie.html

evadraga írta...

Itt vagyok, nagyon szerettem a készletedet! :) Érdekes, annyira nem vagyok kék-fun, de most mégis! :) További sok sikert Orsi!

http://www.ivyscraps.com/photopost/data/643/OSweek3-web.jpg

5star írta...

I'd like to invite you to add your banner to our Digital Scrapbooking Topsite. It's free to sign up. Hope to see you there


Free Digital Scrapbooking

Juma írta...

Sokkal szebb oldalt érdemelt volna meg ez a készleted, és a fotóm is, de most sajnos csak ez sikerült. Feltöltöttem és szavaztam is:-)) További sok-sok sikert Kívánok!
https://lh3.googleusercontent.com/-LxbY4GUjdXM/TXJ1vpNGNlI/AAAAAAAAH2I/s5Da0ZACdCw/s1600/a+moment_8.jpg

Keresés ebben a blogban

Betöltés...

Miner kereső