Translater

2009. szeptember 22., kedd

Újabb blogdíj

Megint kaptam egy blogdíjat, most Ányi volt olyan kedves, hogy megtisztelt vele. Ez az arany blogdíj:

Mivel Ányi Janka példáján felbuzdulva azoknak adta tovább, kiket leginkább látogat, és sok érdekeset, vicceset, inspirálót, stb. talál a blogjukon, ezért én is így választom ki díjazottjaimat.
Ányitól én azért kaptam, mert nyüzsgök, pörgök, mert mindig történik nálam valami, és igazi tyúkanyó módjára mindig van egy-két kedves szavam mindenkihez. Valahogy így érzek én is iránta, ezért mindjárt viszonoznám is ezt a kedvességet. :)
Aztán megemlíteném Kovaxka blogját! Nem csak egyéni stílusa, de a kultúra miatt is, amit közvetít. Egyszerűen imádom olvasni őt! Igyekszem nem lemaradni egy bejegyzéséről sem.
A harmadik emberke mindenképp LaceE kell, hogy legyen. S ez most nem egy sorrend, ők hárman már a mindennapjaim része lettek. LaceE humora, és stílusa az, ami miatt látogatom, nem is beszélve a jelenlegi sorozatáról, amit világkörüli útjának leírásából készít.
A következő, akinek még adnék a díjból, az Eralilla. Nagyon közvetlen, jó szándékú embert ismertem meg személyében. Örülök, hogy találkoztunk. A blogja ráadásul állandóan tele van ajándékokkal, így mindenkinek ajánlom a sűrű látogatást nála.
És végül, de nem utolsósorban, Rebeccának adnék mégegyet. Amióta megismertem, méginkább tisztelem őt. Nagyon örülök, hogy a csapatában lehetek. Nagyon sokat kaptam tőle, most egy picit ebből visszaadnék ezzel a díjjal.

4 megjegyzés:

RebeccaPSP írta...

Thank you so much Osli! You are a wonderfully creative person and I am so glad to have the opportunity to work with you! You are the best!! Thanks again!

Ányi írta...

Köszi a visszát - amiket meg írtál négyünkről, én is így gondolom :-) <3

Rucola Designs írta...

Óóóóóó... :) Köszönöm szépen! Folytatom a kultúrmisszijót! :D

eralilla írta...

Nagyon nagyon meghatottál a szavaiddal. Köszönöm szépen, s persze a díjat is.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső