Translater

2009. szeptember 18., péntek

Kihívásra

A blog4scrap kihívásai nekem nagyon tetszenek. A jelenlegi feladat ez volt: Nézz körül Irina galériájában, látogasd meg a blogját, meríts inspirációt az alkotásaiból és szkreppelj!
Körülnéztem, és ezt az oldalt választottam ki magamnak:

A téma annyiban hasonló, hogy ez is a természetben fotózott képekkel készült, csak nem a tengerparton, hanem Szilvásváradon a patak mellett. :) Emiatt a kiegészítőim is főleg levelek.

Lehet kicsit túlzásba vittam most a pakolást, de már nem volt szívem visszaszedni róla dolgokat ;)

4 megjegyzés:

Giny írta...

Szerintem nem vitted túlzásba, nagyon klassz lett!

Merika írta...

Ó én nagyon szeretem a pakolást, ez az oldal nagyon szép lett!!!

LaceE írta...

Szerintem se tulzás. Imádom ezt az oldalt. Ez most a kedvencem tőled :)

Rucola Designs írta...

Állati! Szerintem tökéletes! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső