Translater

2009. szeptember 3., csütörtök

CT alkotások - SD

Mint már kiderült számotokra is, két új CT-ben lettem tag, mindketten az STS-nél nyitottak boltot.
Az első akit bemutatok a Sudesh Design, tőle kapásból 3 készletet kaptam.
1. All BlueA készlettel alkotott oldalam egyben a MLAS Gourmet Scrapping Challenge-re készült. A feladat az volt, hogy a megadott elemeket kellett használni az oldalon, és csakis azokat. Ezen kívül mindennek kéknek kellett lennie. Micsoda egybeesés megint ;)
A végeredmény pedig:
2. NatureEgy régi fotót vettel elő a készlethez, bevallom olyat kerestem, ami színben illik hozzá. Úgy tűnik sikerült, mert a SB képgalériában Szotyi meg is jegyezte, hogy jól mennek egymáshoz. Ja és majd elfelejtettem, a WA Mandáé.
Erről beszélek:

3. Summer FunNagyon tetszett a készlet, és mindenképp nyári fotókat akartam vele feldolgozni. Így esett a választásom a strandolós képeinkre. Ezen most az egész család rajta van. Felhasználtam még hozzá a pagemaps-egyik szeptemberi sketch-ét. Lássuk tehát az oldalam:

3 megjegyzés:

LaceE írta...

Mindhárom oldal szuper lett. De legjobban a Summer Fun tetszik :)

eralilla írta...

Szebbnél szebb oldalak! Én nem is tudom rangsorolni őket!

Rucola Designs írta...

Bocs, hogy csak futtában és zanzásítva, de nem győzöm, annyi csodát csináltatok pár nap alatt! Imádom őket, for me also the summer fun is the best! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső