Translater

2009. szeptember 26., szombat

Fiús játékok

Lori a Scraps 'n Piecestől emailben megkeresett, hogy nem szeretnék-e vendégeskedni nála. A blogján az oldalsávban levő készletek közül kellett választanom, és a kiszemelt készlettel alkotnom. Ezt egyébként most te is megteheted, mert ebben a bejegyzésében felhívást tett közzé (a képeim alatt megtalálod a részleteket). Én a Boys and their toys című készletet választottam, ezt:

A készlet most egy hétig 2,50$-ért kapható az STS boltjában.

Két oldalt kért tőlem Lori, az elsőt két verzióban is megcsináltam, ő csak az egyiket tette fel, én mutizom mindkettőt.
És ez a másik:


Szuper volt dolgozni a készlettel, igazi "nagyfiús" elemek (is) vannak benne. Akár játékos kedvű férfiaknak is készíthettek vele oldalakat.

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Tuti elégedett lehet Lori, mert nagyon király mindkét oldalad! :) Naná, hogy voltak hozzá fotóid! Nekem talán még jobban tetszik a nem szelektíve színezett, és a készlet is tuti! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső