Translater

2009. május 11., hétfő

Scrapbook hét - 3. rész

A beszámoló harmadik, egyben befejező részét a Szjudit által indított blogroll játék képeivel kezdem. A Pöttyparádéról már olvashattatok korábban.

A készlettel készült képeim:
A teljes készlet felhasználásával készült,
mindenkitől van benne valami.


Altalena:virág
Ancsika:papír
Ányi:virágok
Maja:cimke
Saját:k betű
Gigi:szalag(ok)
Icka:lufi
Moncsi:bögre
Judit:zsiráf
Timo:brush
Vera:virágok

Aki most kapna kedvet, hogy a készletet letöltse, az megtalálja ebben a megjegyzésben a részleteket. A készlet minden részlete szabadon letölthető a résztvevők blogjáról.

Timcsoca: Vintage kihívására készült képemről már írtam korábban. Erre is nagyon büszke vagyok, mert a készletet, amiből készült a kép én készítettem, és a fotó is saját munka. Részletek itt. És az elkészült oldalam:
saját készlet
You can download my freebie kit here.

Linsey által indított Scrapbazár: Bélyezgős kihívás nagyon tetszett. Bár először hagyományost akartam készíteni, felhasználva a húsvéti képeslap pályázattal nyert bélyegzőmet, de úgy látszik még nem tartok itt. Majd gyúrok kicsit nem digire is, de még nincs itt az ideje :) Végül Gigi digitális bélyegzője mellett döntöttem, és belecsempésztem megint egy kis saját kezem alkotását is. Ezt alkottam:
Gigi: pecsét
Eralilla: bélyeg-virágok
A többi saját

Az utolsó kép, amit a scrapbook hét keretén belül készítettem egyben egy összefoglalója is az elmúlt hétnek. Így azért az is látszik, más is történt, nem csak az alkotás ;)
Gigi: Egy nap/egy fotó kihívásának győztesét sorsolással döntötte el, és ez a másik nyereményem, mivel én kerültem az első helyre a random listán. Nyereményem pedig, hogy Gigi készít nekem egy minialbumot!
És most lássuk (nem a medvét) az elmúlt hetem összefoglalóját:
Chingjp springfever kit

Részletfotók itt és itt megtekinthetők.

Gigi, Betsie és mindenki, aki vállalta, hogy egy-egy feladat házigazdája lesz köszönöm szépen ezt az eseményekben gazdag hetet. Jó volt veletek együtt pörögni. Remélem jövőre is veletek lehetek. Szuper volt minden, nagyon élveztem.



4 megjegyzés:

Ányi írta...

Mennyi mindent készítettékl te is, jól belevetetted magadat a scrapbook-ba! És mennyi-mennyi saját munka, hozzávaló.. csak ámulok és bámulok! Nagyon ügyes vagy, nagyon örüök, hogy ilyen jól magadra találtál te is ebben a hobbiban!

eralilla írta...

Nagyon szép oldalakat alkottál egész héten. S köszi a letölthető freebieket is, nagyon ügyes vagy!
S szeretném megköszönni itt is azt is, hogy használtad a bélyeges freebiemet.

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Uncategorized post on May. 11, 2009. Thanks again.

Névtelen írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 09 Jun [LA 02:27am, NY 04:27am, UK 09:27am, OZ 07:27pm] ).

Keresés ebben a blogban

Miner kereső