Translater

2009. május 29., péntek

Első két CT alkotás

Nem bírtam magammal, annyira tetszik a készlet amit kaptam, mindjárt alkotnom is kellett vele.
Két dolog jutott eszembe róla, az egyik, milyen jól illene régi képekhez, a másik pedig az esküvő.
Nagyon jó volt vele dolgozni, egyáltalán nem kínlódás. És most jöjjenek a képek:
Az elsőn a saját esküvőm örökítettem meg:
Sketch #07 Becky Fleck
skrapperdigitals_beautifulmoment_kit

A másodikon pedig anyukám egy gyerekkori családi fotóját dolgoztam fel:
skrapperdigitals_beautifulmoment

3 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Szépek lettek, ügyes vagy.

Rucola Designs írta...

Igen, ez látszik is, nagyon klassz lett mindkettő! :)

Secima írta...

Nekem is nagyon tetszenek. Olyan finomak. Gyönyörű készlettel gyönyörű oldalak. :))

Keresés ebben a blogban

Miner kereső