Translater

2009. május 11., hétfő

Scrapbook hét - 2. rész

Folytatom a beszámolót.
A következő két kép Rainbow: Használjunk szalagokat! kihívására készült. Nagyon tetszek Kata készlete, ezért csináltam mindjárt két képeslapot belőle.
Rainbow készletével

Didónak két kihívása is volt. Az első: Didó: RÉSZLETgazdag kihívása, ahol az volt a feladat, hogy egy fotónak csak egy kicsi, de fontos részét mutassuk meg. Erre készült a következő oldalam, amivel meg is nyertem a kategóriát. Ajándékom egy csúcsszuper blogtemplate, amit Didó oldaláról választhatok. És itt a győztes oldal:

wordart: Gabci (alkotárs készlet)
BCD_ChicSpring_FreebieAddon elemek
meg egy kis grunge brush

Didó: Hullámozzunk! kihívására az ő általa készített sablonnal kellett dolgozni. Ezt az oldalt készítettem:

Didó template
CentaniDesigns_Circle_Combination_Kit

Utoljára, de egyáltalán nem utolsó sorban következik másik nagy büszkeségem, az első hagyományos oldalam ami JóAndi: Hagyományos sablon kihívás feladatára készült. A feladatot az könnyítette meg, hogy kaptunk egy elrendezéstervet, az alapján kellett dolgozni. Sajnos nekem scrapbook-os felszerelésem nincs itthon, ezért felkutattam a lakást használható hozzávalókért. Még jó, hogy sok más kreatív technikát kipróbáltam már, így akadt itthon ez-az.
És most jöjjön a kép maga:


S hogy mit használtam végül?
Az új bélyegzőmet, a scrap-bazártól való nyereményem.
Bordás karton az alap, a fotó alatt csomagolópapír van
A madár egy kreatív újságból lett kivágva.
A szívecskés medál egy parfümön volt.
strasszkövek, szalagok, dekorgumi lap.
Olajfa ágacska és labdarózsa. Igen, a virágok igaziak


Folyt. köv.

1 megjegyzés:

eralilla írta...

Gratulálok a győzelmedhez, s az első hagyományos oldaladhoz is. Szép lett ez is.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső