Translater

2009. május 11., hétfő

Scrapbook hét - 1. rész

Ezzel még adós vagyok. Nagyon sok minden történt az elmúlt héten, erről szeretnék egy összefoglalót készíteni.
Rengeteg kihíváson vettem részt, nagyon inspiráló volt mind, nagyon élveztem, és kellemesen el is fáradtam.
Imádtam mindent, ami történt az elmúlt héten, de most jöjjenek a részletek:
Az első amire képet készítettem, Gigi: Miért szeretsz scrapbookozni? kihívása volt. Igyekeztem összefoglalni, mit is jelent nekem, bár lehet már most másképp csinálnám ezt az oldalt, annyira más most minden egy hét elteltével.
Kolibri: I love scrapbook - a kis táblácskák
Gigi: wordart
a többi saját


A második oldalam Pavelancsika: Napi sablon kihívás feladatára készült. Szerencsére pont kapóra jött a rengeteg kép, amit a majálison készítettünk. Nagyon élveztem a sablon használatát, mert nem nekem kellett kitalálni mi hova kerüljön. Annak is örültem, hogy sikerült egy szuper készletet is találni hozzá, így igazán gördülékenyen ment minden.
Ancsika scrapbook day 4 template
Jamie Dell Scraps Spring is in the Air

A harmadik kép nehéz feladat volt számomra. Betsie: "Ilyen vagyok ma!" feladata már majdnem meghaladta képességeimet. Ezzel az oldallal még mindig nem vagyok elégedett, de a visszajelzések nagyon pozitívak voltak, ezért megnyugodtam. Nehéz volt megmutatni magam és még írni is magamról :)
RebeccaPSP Daydreams kit

A negyedik oldalammal magamnak állítottam nehéz akadályt. krisssz: Fotós kihívás című feladata arról szólt, hogy alkossuk meg érzéseinket, gondolatainkat Szabó Lőrinc:
Ima a gyermekekért
című vers elolvasása, vagy meghallgatása után. Nekem az volt a célom, hogy igyekszem a legtöbbet megmutatni a versből mind a képpel, mind pedig azáltal, hogy magát a verset is ráteszem oldalamra.
Rengeteget dolgoztam ezzel a lappal. A nagyfiam a Dunába lógatja a botot, a kicsi fiam Solymáron sétál a lányom meg a Városligetben ücsörög a fűben. A háttérben a dombokat-fákat meg az eget a felhőkkel én alkottam. Elégedett vagyok a végeredménnyel, és erre a képemre vagyok a legbüszkébb a heti termésből.
Jamie Dell Scraps Fantastic Dream: a lepke és a pad
Jamie Dell Scraps Full of Joy Kit: a levél a sarokban a kapocs és a szivecskék
Jamie Dell Scraps Spring is in the Air: levél és a háttérpapír

Ötödik képem tulajdonképp sokkal könnyebben megcsináltam, mint arra előre számítottam. Tinci:1-2-3-4-5 kihívására készült de megfelelt Janka wordartos kihívása követelményeinek is.
Janka wordart
ptitesouris_26avril1977 kit


Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban

Miner kereső