Translater

2011. július 26., kedd

Édes megemlékezés

A CEWE eheti feladatának háziasszonya Beszteri. Azt a feladatot kaptuk, hogy egy fotót kell öregíteni és azzal kell megalkotni oldalunkat. Idén volt a 10. házassági évfordulónk. Nem csodálkoznék, ha már nem kellene öregíteni a fényképeinket ;D. Viccet félretéve, aki jár a blogomra, az már láthatta, hogy pont a napokban szerkesztettem át egyik esküvői fotónkat egy, a DDR most aktuális FWP készletében található overlayemmel. Most pont kapóra jött, hogy a fotóval már nem kellett az időt töltenem, amiből nagyon kevés van mostanában (is). Egy nagyon régen vásárolt, de még nem nagyon használt készletet vettem elő, mégpedig e-lena designs-től a One little sweet minute címűt. Igazából ez egy teázós készlet, de vannak benne nagyon szép fehér elemek, amik szerintem nagyon feldobták az esküvői fotónkat. A háttérbe betettem egy másik fényképet, amit szintén öregítettem, de mivel belemostam a háttérpapírba, így sok nem látszik a munkámból amit a fotón csináltam, :) viszont így tetszik az összhatás az oldalon.
Íme az alkotásom:

1 megjegyzés:

grambie írta...

This is just so romantic in design juxtaposition with the smaller color photo. That elements are fantastic and so artfully arranged. You are definitely a natural.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső