Translater

2011. május 21., szombat

Nekem mindenem a farmerem

A DDR legújabb közös készlete a "My favourite Pair Of Jeans" címet kapta. Ideális apák napjára, vagy fiús anyukáknak.
A készlet tartalma:35 papír, 86 elem, 3  word art, 1stílus készlet.
A készletet alkották: Alevtina Designs, Aurelie, Azur Designs, Benthaicreations, Cali Designs, Colleen Lynch, JanetB Designs, Kakleidesigns, Keepsake Garden Designs, MaChabine, Maria Designs, MariR Designs, Mediterraneka Designs, Pet El Designs, OSDesigns, Schnucki Designs és Tricia Curtis Designs.

Carena már alkotott is vele egy nagyon szép oldalt:
A készlet kapható a Digidesign Resort boltjában, hétfőig 20%-os árengedménnyel.
És végül mutatom az én szerény kis hozzájárulásomat:
Azt a kis rózsát nem csak magam fotóztam, de én is horgoltam :D a Tündinek lett belőle egy hajpánt. :) Egyébként a többi elemet is én fényképeztem, a farmer darabka a nadrágomból van, a farmeres keret pedig a férjem farmerjának a zsebrészéről lett kivágva. Természetesen csak ps által :) A szalag eredetileg rózsaszín volt, a keret viszont csak ps.

6 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Csúcs vagy! Szuper collab kit! :)

kreatívhit írta...

Nagyon szépek az adalékaid.Az előzőé is amit a nyári reggelhez készítettél.

Kriszta (hozak) írta...

Nagyon ügyi vagy!

Krisz írta...

nagyon szuper, szép és ötletes! :)

Margó írta...

.. és a férjed örült neki:-))) no, viccet félretéve nagyon szuper a készlet és jó tudni a te papírjaidnak, elemeinek a történetét is!!!:-)

Puzsi írta...

Újrahasznosítás! :) Nagyon ügyes vagy!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső