Translater

2011. május 12., csütörtök

AAM - LOTM - LOTW

Nem sok ilyen oldalam van, ami ennyire rólam szól. Szívesebben csinálok oldalt a gyerekekről. De most kihívás van a témában a SB.hu-n, és én szerettem volna alkotni. Nem tudom mennyire látszik az oldalamon, de több, mint 3 órát szöszöltem vele. A fotóval is egy csomót foglalkoztam mire ilyen lett, aztán az oldalt is ezerszer átpakoltam. Közben is tetszett, de a végeredménnyel nagyon elégedett vagyok. Mutatom is miről van szó:
 
A készlet, amivel alkottam a Scrapper's Guide májusi Premier készlete. Emlékeztek? Ezt nyertem az Ivy dizájner kihívásán a második helyezéssel. Az első havi készlet is nagyon tetszett, de ez is csodaszép! Már nem bánkódom, vagyis inkább azon, hogy már csak a jövő hónapban leszek tag. ;)
Egyébként a múlt hónapban egy oldalt alkottam a készlettel, de ezt kiemelték, és a hónap oldala címet kapta.
Sajnos a gyerekek betegek voltak, meg tavaszi szünet volt, ezért nagyon úsztam a dolgaimmal, és csak jóval később láttam, hogy kiemeltek. De azért így is jól esett.

Az oldalam kicsit nagyobban:
Ez egyébként az Ivy Scraps múlt havi Scraplift kihívására készült, ezt az oldalt kellett liftelni.
És ha már díjakról is szó van, egy másik oldalam is kiemelték a múlt hónapban, mégpedig a theStudio galériájában akadt meg a szeme Christine-nek. Az alábbi oldalam a hét oldala címet kapta (április 4-10) Ezzel a címmel járt egy blinkie és egy 5 $-s kupon is, amit már szépen elköltöttem a boltban. :)
Ezt azt hiszem már mutattam itt a blogomon, Sherah (SKrapper Digitals) Spring Song készletével és Beszteri wordartjával alkottam.
És amit vásároltam:

Az utóbbival már alkottam is, szintén egy Scraplift kihívásra, csak most a DDR fórumán. Ott most nem egy adott képet kell másolni, hanem meg kell nézni Victoria32 galériáját és magunknak kellett választani. Nekem erre az oldalra esett a választásom, és a következőt alkottam:

Most aztán rátok zúdítottam jó sok mindent :) Köszönöm, hogy elolvastad amit írtam és megnézted a képeim.

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gratulálok, csúcsszuper oldalakat csináltál, az AAM kedvenc! :)

Margó írta...

Elszállt az üzenetem:-(
A lényeg: szívből gratulálok sikereidhez és további mindenféle pozitív visszajelzést kívánok!! Stabil tag vagyok a táborodban:-)))

Keresés ebben a blogban

Miner kereső