Translater

2011. január 2., vasárnap

Porszem a gépezetben - újabb sorsolás

Nagyon sajnálom ami történt, de Rubin és Secima üzenete nem jelent meg nekem, és értesítőt sem kaptam, hogy moderálatlan megjegyzések vannak. Secima figyelmeztetett, és ekkor láttam, hogy ők is küldtek nekem a játékra képeslapot. Ezért egy újabbat sorsoltam. Az eredmény:


There were 5 items in your list. Here they are in random order:
  1. Secima
  2. Kovaxka
  3. Rubin
  4. Kisnyúl
  5. Treza
Timestamp: 2011-01-02 08:42:29 UTC

 Secima, várom a te kívánságod is. Ha lehet, ne tavaszi-állatkás legyen, mert Treza olyat kért. :)

3 megjegyzés:

treza írta...

Secima, gratulálok! És nagyon szívesen lemondok a tavaszi-állatkásról a Javadra, h Oslinak ne legyen velem extra dolga. Vagy esetleg adjunk össznépi "megrendelést" :)

Secima írta...

Jaj, ezt én nem gondoltam, hogy Treza helyett én választanék. Nem is azért írtam.
Osli, nagyon aranyos vagy, de nekem tökéletesen megfelel, ha Treza választ. :)

Osli írta...

Félreértettetek. Mind a kettőtöknek elkészítem az ajándékot. Szóval kérj nyugodtan Secima te is :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső