Translater

2011. január 28., péntek

Freebie alpha + CT call


Ajándékot hoztam nektek, de előbb bemutatom az I have spring fever készletemmel alkotott oldalakat. Kis CT-m ezeket a szépségeket kreálta:

Ányi

Kovaxka
 


Lacee

Végül pedig a sajátom:



Az ajándékom pedig, amit a címben ígértem letöltheted a ScrapDish-nél levő boltomból. Kisbetűs angol abc, 4 színben és a háttérpapír a csomagocska tartalma. Ne feledjétek, a "vásárlás" után email-ben fogjátok megkapni a letöltő linket, vagy később a historyban találjátok meg.


És még valami. Ha szereted a készleteimet, és szívesen alkotnál nekem, akkor jelentkezz. A kéréseim a következők:


Nagyjából 3-4 hetente jelenik majd meg egy-egy új készletem vagy kiegészítő csomagom. A következő (Secima készlete) a jövő hét elejére várható. Ha már ezzel alkotnál, akkor ne habozz a jelentkezéssel.

7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Imádom a Tündis oldalad! :) Kíváncsian várom, ki csatlakozik hozzánk. :)

Eszter(beszteri) írta...

Sok-sok jelentkezőt kívánok neked a felhívásodra, Orsikám!!!! :)

Osli írta...

Köszönöm Eszti :)

do írta...

Kösziii! Naná, hogy vittem :D

Névtelen írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [29 Jan 12:00am GMT]. Thanks, Maria

Secima írta...

Köszi szépen az alphát. :) Nagyon klassz lett.
Izgatottan várom az új készletedet. Biztosan nagyon-nagyon fog tetszeni. :))))

treza írta...

Köszönöm a betűket is!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső