Translater

2011. január 17., hétfő

Második nekifutásra

Kovaxka legújabb készletéből először nem akart összeállni az oldalam. Bár Tinci szerint mindkettő jól sikerült, én igazán a másodikkal vagyok elégedett. Mindenképp rá akartam írni a szöveget, viszont az elsőnél nem tudtam megoldani ennél a háttérpapírnál, a komment-címke helyét nem találtam, ha meg kicseréltem a hátteret, akkor meg nem éreztem igazinak. Emiatt nekifutottam még egyszer. Beszteri nagyon híres a szuper kommentjeiről, ezért nála próbáltam inspirálódni. Találtam is egy oldalt a galériájában, amit úgy éreztem megfelel az én elképzeléseimnek. Ezért ezt lifteltem, és bár nem lett olyan szép, mint Esztié, most már elégedett vagyok vele.

Az első változat:
A második változat:
Kíváncsi lennék, nektek melyik tetszik jobban :) A fotót a CEWE Fotókönyv kezdőknek oldal tutorialja alapján módosítottam, textúráztam.
És amiből készült:

A készlet kapható a ScrapbookElementsnél.

9 megjegyzés:

Florci írta...

a második sokkal szebb, meg összeszedettebb szerintem. De a fotó mind a kettőn tündéri! :)

Pertine írta...

Tetszeni jobban az arany tetszik, de lehet csak azért mert a fotót a textúra nem sötétíti, hanem fényesíti...

treza írta...

Én is a másodikra voksolok, olyan ünnepélyes hangulata van.
Bár az elsőn nagyon tetszik a Kirje-Kirje...rögtön előjött egy csomó gyerekkori emlék karácsonyi együtt zenélésekről. :)

Rucola Designs írta...

Én szeretem az erős színeket, de most nálam is a második a kedvenc!

Unknown írta...

A második lehengerlően gyönyörű lett!!! Gratula!

Osli írta...

Köszönöm a kedves szavakat. Ezek szerint érdemes volt még egyszer nekiugrani :) Én is így gondoltam, de most megerősítettetek ebben.

Kisnyul / Andi írta...

Nekem a második tetszik, mert valahogy a világos szín feldobja.

Az első túl sötét és a cím betűi szerintem nem illenek bele a képbe.
A másodikat a kézírásos forma sokkal lágyabbá teszi.

kreatívhit írta...

A másodikra szavazok.

Secima írta...

Én általában nehezen tudok dönteni, de most nekem is második jön be jobban.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső