Translater

2012. február 2., csütörtök

Szerencsés vagyok


Több okból is szerencsésnek mondhatom magam és ezek közé tartozik az, hogy Kovaxka CT tagja lehetek. Február hónapban a DeviantScrap vendég dizájnere, így ő is szerencsésnek érzi magát :) ezért megalkotta a Lucky start című készletét, ami félig szilveszteri félig Valentines, de igazából jó kis alteres készlet, ahogy már Ilditől megszokhattuk.
Én két félét alkottam, egyet férjemnek és magamnak, hogy legyen ilyen oldalam is, ne csak "gyerekes" :)

 A másik pedig egy ATC, hátha nincs még annyira késő boldog új évet kívánni :D Persze jövőre is aktuális lesz, mert dátum nincs rajta ;)
Még három másik készlete is felkerült a polcra, ezek a  Collage Maker, a  Clockwork Autumn és a  Behind The Wheel. Mindegyik "most wanted" kategóriás. :) A Lucky Start előkéjét mutatom, mert ez az újdonság:
Kellemes időtöltést!

5 megjegyzés:

Margó írta...

... és én is szerencsés vagyok, most többek között azért, mert van újabb inspirációs oldalam - Tőled Orsi!!:-)

Rucola Designs írta...

Imádom őket, köszi! :)

kreatívhit írta...

Pompás! Kedvelem az ilyen közös fotós oldalakat.Jó munkát Ildinél!

Gólya írta...

A férjes szép lett, komolyan szerelmetes, a malacos meg nagyon cuki!

Toni írta...

Én is nagy szerencsémnek tartom Ildi CT-jét!! :) Teljesen átérzem, amit írsz! hajrá röfik, szép szerelmes, komolyos nagyon klassz!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső