Translater

2012. február 12., vasárnap

Boldog Valentin napot! - nyereményjáték

Nemsokára itt a szerelmesek ünnepe ezért az SBE-nél akció van, méghozzá 40% kedvezménnyel kapható szinte minden. Most érdemes válogatni!


Hamarosan jövök még a témában készlettel és oldallal+ajánlóval is, de most egy játék. Ha szeretnéd megnyerni még boltba kerülés előtt a következő készletem, akkor hagyj itt egy üzenetet nekem. Lehet duplázni is az esélyeket azzal, hogy a "Sweet treats sale" hirdetményt (lásd fent) kiteszed a facebookra vagy a blogodra az én boltomnak a linkjével. Ha ezt megteszed, azt is írd bele az üzenetbe, hogy tudjam hányszor kerüljön a neved a virtuális kalapba.

És a készletet is mutatom, hogy ne áruljak zsákbamacskát:

Sorsolás február 15-én délelőtt.

2 megjegyzés:

whitefrost írta...

Csodaszép készlet, nagyon tetszik.

Secima írta...

Nekem is nagyon tetszik. :))))

Keresés ebben a blogban

Miner kereső