Translater

2011. június 5., vasárnap

Strandoljunk!

Mert itt a jó idő, nemsokára az iskolának is vége, hamarosan újra tele lesznek a strandok. Ildi legújabb készlete kapcsán készült most ez a bejegyzésem. Igaz, a fotók nem most készültek és párat talán már fel is dolgoztam ezekből, most újra előkaptam ezeket a téma miatt. Bár nem tengerparton készültek, színeiben annyira passzoltak a készlethez, így rögtön ez a sorozat jutott eszembe, mikor megláttam mit kapunk Ilditől.
A stílusbeli kiruccanásom jól sikerült, ennek ellenére most megint "hagyományos" stílusomban alkottam. Mutatom is mit hoztam:
A másik alkotásom pedig megint egy ATC, amit Ildi játékára készítettem. A részleteket megtalálhatjátok a ScrapbookElements fórumán. Az aktuális téma: water/beach. Kár, hogy a szép nő nem követelmény, mert hasonló szépségek találhatók Ildi készletében :) Nem bírtam kihagyni.
A Seashore Sentiment kapható az SBE-nél, hétfő estig a szokásos akciós áron.

7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Imádatos darabok! :)

Lili'sMother írta...

Mi a baj vele? Formás a lába, jó a szemüvege, trendi a rucija....igyál még Orsi ;)
Ez a 2 oldalad most nagyon jó lett, nézegetem őket már tegnap óta. Kerály készlet lehet...

kreatívhit írta...

Már Ildinél meglestem az oldalakat.Klasszak ismételten.

Osli írta...

Lilianyja/Elinnori: Nekem pont, hogy semmi bajom a csajszival, nem vagyok ám mindig cinikus :D A készlet tényleg királyságos! És a csajok is. :)

Krisz írta...

Gyönyörűséges oldalak! A strandos nagyon jó kép!!!! :)

Era85 írta...

Gyönyörűek az oldalaid!!!

Toni írta...

Pazarságos alkotások asszonyom! térdre borulnék! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső