Translater

2011. június 10., péntek

Játék - Week6

A mára kitalált feladat azt hittem könnyű lesz, de mivel nem mondtam el pontosan a szabályokat, kis csapatom nem pontosan azt csinálta amit kellett volna. Legyen ez számomra lecke, és tanulok is belőle. Nektek már részletesebben írom le mit is kell csinálni. Egyéb fórumokon ezt a típusú feladatot receptes kihívásnak nevezik. Mégpedig azért, mert megadom a hozzávalókat és azzal kell oldalt csinálni. Tehát a felsoroltakon kívül más nem lehet rátenni. Most kivételesen először a saját oldalam mutatom meg, mert ez a feladatnak megfelelően készült el:

És akkor jöjjön miből is kell az oldalatokat összerakni:
1 virágmintás papír, 1 sima papír, 2 fotó, varrás, valami csillámos dolog, 2 szalag/papírcsík, alpha.
És egy kis kiegészítés:
Mivel itt van lassan az iskolaév vége, ezért a téma a nyári vakáció legyen. 

Bár az én fotómon annyira nem látszik, de ez is egy szép nyári nap készült egy balul sikerült kirándulás előtt.
A fotózás napján a Római partra mentünk sétálni, játszani. Az egyik söröző előtt van egy nagy hajó csúszda és amíg egy pillanatra nem figyeltünk Tündi fejjel előre csúszott le róla. A csúszda aljára egy rácsot tettek, mert a gyerekek a játék alatt gödröt tapostak a homokba előtte. Az én kislányom pedig ezen landolt állával lefelé. Sajnos az este nem volt ilyen boldog. A János kórházban órákig kellett várni, hogy leragasszák neki. Azóta is két centis heg van az állán.Szerencsére ez nem befolyásolja boldogságát és remélem később sem fogja. :)

És végül, de nem utolsó sorban, mutatom mit alkotott a kis csapatom, mert bár nem teljesen a feladatnak megfelelő, de szép kis oldalak:
Várom ezen a héten mit alkottok. A nyeremény a szokásos, egy 5$-os kupon, amit a ScrapDishnél levő boltomban vásárolhattok le.

7 megjegyzés:

Gabi írta...

Kedves Orsi ! Még soha nem vettem részt ilyen játékon, és bocs a bénaságomért, de nem tudom, hol és hogyan tudom feltölteni az oldalam (ami egyébként hagyományos, és igazság szerint csak a játék kedvéért készült). Köszi a segítséget

evadraga írta...

Szia Orsi! Jöttem, egy vélhetően nyári nyaralásos képpel. :-) Illetve, még azz előkészületeknél tartunk. :-D
Egy igazán letisztult oldalt lehetett a felsorolásodból készíteni, a végeredményt pedig imádom!! Köszönöm a lehetőséget a játékra! :-)

http://evadraga.blogspot.com/2011/06/osli-6-jatekhet.html

Lili'sMother írta...

Hát Orsi...megszenvedtem vele: http://scraps-and-pics.blogspot.com/2011/06/osli-jateka-6-bory-var.html
De köszi! :)

Gabi írta...

Szia Orsi ! Végül a Scrapbook.hu galériájába töltöttem fel a képem. Remélem, semmi nem hiányzik róla - bár elismerem, kicsit érdekes a színvilága ...
Szép estét !

Gabi írta...

Akkor még egyszer nekifutok. Íme az oldalam http://galeria.scrapbook.hu/showimage.php?i=21990&catid=newimages
Szép napot !

Minyu írta...

Én is készen vagyok (bár a csillámnál tényleg kész voltam...)
http://kreativ-minyu.blogspot.com/2011/06/osli-week-6.html

Secima írta...

Köszönöm a játékot. Jöttem én is az oldalammal. Itt megnézhető.
http://macicsalad.freeblog.hu/archives/2011/06/22/Nyar_vonat_es_Bundi/

Keresés ebben a blogban

Miner kereső