Translater

2011. március 28., hétfő

LOTW és Scraplift az Ivy-nél

Először is szeretnék gratulálni Beedeenek, hiszen megint az ő csodaszép oldala nyerte a kitüntető címet.

Ugye szerintetek is megérdemelte? :)
Az előző hónapban végül a hónap oldala címet is elnyerte, és ezt az oldalt kell most liftelni a márciusi kihíváson. Tudom, már nincs sok idő, de azért akinek van egy pici és kedve is akad, az alkosson. A kész oldalakat ide kell feltölteni, és ebben a topikban kell jelezni, hogy részt veszel a játékban. Ezzel Ivy levélkéket lehet gyűjteni, amiket aztán a hónap végén "dollárosítanak" Minél több játékban veszel részt, annál több levelet kapsz. Ezen felül ha  Ivy-s készlettel alkotsz, akkor plusz 2 levelet kapsz. Hamarosan az én készleteimmel is alkothatsz :)

1-5 Ivy Leaves~$1.00 coupon to our store**
6-9 Ivy Leaves~$1.50 coupon to our store**
10-15 Ivy Leaves~$3.00 coupon to our store**
16-23 Ivy Leaves~$4.50 coupon to our store**
24 or more Ivy Leaves~$6.00 coupon to our store!

A gyűjtemény havonta nullázódik.

És végül:
ezen a héten is van kiért izgulni. Maja oldala szerepel a LOTW versenyben. Itt lehet szavazni.

Köszi Maja, hogy a készletemmel alkottál.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nahát! Ezt én most tőled tudtam meg! Még soha nem került be sehova egy oldalam sem, úgyhogy most nagyon izgatott lettem. Megyek is, megnézem, mert komolyan olyan hihetetlen! :-)))))

do írta...

El is szaladtam szavazni! Köszi, hogy szóltál!!!

beedee írta...

Hűűű már megint? :)) Mikor utoljára néztem, még nem én vezettem... Köszönöm szépen! (Az külön megtiszteltetés, hogy az oldalamat kell liftelni...) Majára voltam szavazni!!! Nagy Grat Maja!! :)
Ebben tudod mi lesz a gáz... A végén egymással "versenyezni". Nem baj, én buzdítani fogok mindenkit, hogy ne rám szavazzon! Pussz

Keresés ebben a blogban

Miner kereső