Translater

2011. március 7., hétfő

Család és nyomozás

Ildi összefogott Saxon Holt designerrel és megalkották gyilkos készletüket. A híres nyomozókkal, krimivel kapcsolatos elemeket tartalmazó készlet bővelkedik vintage kiegészítőkben is, így bátran tudom ajánlani pl. régi fotók feldolgozásához is. Én is így tettem első oldalamnál. Nagymamámtól kaptam régi családi fotókat, ezek közül választottam egyet.
Apai nagyszüleim a gyerekeikkel. Jóska, Pityu, Erzsi, Magdi, Géza, Gizi, Teri :)
Pityu az apám, akit meg is jelöltem. :)

Második oldalam Levente ihlette. Karácsonyra megkapta a Sherlock Holmes vs. Arsene Lupin játékot. Ő a nyomozó szerepébe bújik, és a híres tolvaj nyomában jár. Jó kis fejtörők, feladatok vannak a játékban. Levi szorgalmasan próbálkozik, bár néha, na jó, sokszor a Youtube-on böngészi a végigjátszást ha elakad. Azért elég ügyesen rájön dolgokra, 9 éves kora ellenére.
A fotón, bár nem látszik, éppen ezzel a játékkal játszik. A készletből igyekeztem minden Sherlock Holmes-os elemet kigyűjteni. Valami ilyesmit láthatnánk, ha bele tudnánk nézni Levi fejébe játék közben :)
És akkor nincs más hátra, mint a készlet bemutatása.

Ma még akciósan kapható a Scrapbook Elementsnél.

5 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Irtó szuper oldalak! Köszi, hogy két ilyen eltérő felhasználási módot is mutattál. :) Nekünk is volt detektíves játékunk, imádták a fiúk - meg a sógor. :D

do írta...

Na igen, ez is pont olyan készlet, aminél homlokomra csaptam, hogy miért nincs egy szkennerünk, mert annyi örökölt :D régi fotóm van.
Szuper lett mindkét oldalad!
Hatalmas ám a fiad! Annyira tetszik, hogy youtube-on keresi a megoldást, életre való kölök :DDD

kreatívhit írta...

Nagyon klassz mindkettő.

evadraga írta...

Most figyeltem fel rá, hogy Ti is Simonok vagytok! :))
Gyönyörű ez a fénykép és az oldal belőle, szerintem megpróbálom majd liftelni! :D

Margó írta...

Nekem is nagyon bejön mindkét oldalad!! Jó nézegetni és emlékezgetni:-)))

Keresés ebben a blogban

Miner kereső