Translater

2010. március 2., kedd

Márciusi collab

Új hónap, új közös készletek a KK-nál.
Először is mutatom a CU pakkot, ami 5$-ba kerül, és 19 készletet tartalmaz.
 

Ebből az én hozzájárulásom 10 különböző cimke :)
 

A másik közös munkánkat ingyen is megkaphatod, ha minimum 7,5 $-ért vásárolsz a boltban, a collabot is beteszed a kosaradba, és beírod a következő kódot: FREE_AlmostSpring_Collab
Megint szép nagy készlettel lehetsz ily módon gazdagabb. Nézd csak:

Mutatom a saját részletem közelebbről: 

1 megjegyzés:

Ilcsi írta...

Nagyon szeretem az oldalaidat. Hihetetlen ízléssel készíted őket. Ügyes vagy nagyon. Azért az a kis fényképész szakma csak benned van, hála istennek. Ezeket a blogokat csak nem olyan régen töltögetem ám, és még tanulom. A ruhájuk sem ide készült, ami néha gondot is okoz. Majd egyszer hátha sikeredik veled beszélgetni, és elmeséled, te hogyan dolgozol, mert fenomenális. jobban szeretem az egyedi, nem csilis képeket, de arra sajnos, a divat milyensége miatt, mostanában nincsen kereslet. Mi szerkesztők meg a nagy közönségnek szerkesztünk. Soha se pénzért, csak a vizuális élményért, amivel másoknak esetleg örömöt is szerezhetünk. Ha egyetlen ember szívét sikerül megmelengetni vele, már megérte a munka. Alkoss, sokat és többet, persze nem a fantasztikus családod rovására. Nagyszerű, amit adsz. Nem azért nem írok be, mert nem forgatnám erre-arra az oldalaidat, csak mert annyira el vagyok a sok fölösleges vállalásaimmal, hogy már lassan, semmire se jut időm. A ma este, csak a tied. Köszönök mindent, puszi: Ili.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső