Translater

2010. március 23., kedd

Kreatív blogger lettem

Krisztől és Moanitól is megkaptam ezt a díjat. Bocsánatot kérek, hogy csak most jutottam el idáig, hogy írjak is róla, de nagyon hadilábon állok a szabadidővel.
A díjhoz tartozó szabályok:

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

7 dolog magamról:
-Január közepe óta ismét dolgozom (kb. 9 év után)
-Nem vagyok nagyon válogatós, ami az ételeket illeti. Kevés dolog van, amit nem eszek meg.
-Kitartó vagyok, szeretem véghez vinni amit eltervezek.
-Jó velem társasozni, mert tudok veszíteni is.
-Szeretnék egy digitális tükörreflexes gépet vásárolni.
-Ritkán járok fodrászhoz, a hajamat magam vágom. (A családtagjaimét is)
-Félek autót vezetni, pedig régen sokat vezettem, sőt saját autóm is volt.

Remélem az engem ismerőknek is sikerült újdonságokkal szolgálni :)

A következő embereknek szeretném továbbítani:
Ányi, LaceE, Kovaxka, Beszteri, Dor, Arenn, Tinci

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Kösziiii! :)

do írta...

De aranyos vagy! Kösziiiii!!! :D

Eszter(beszteri) írta...

Köszi! Aranyos vagy! És a kávézásban benne vagyok... :D

Margó írta...

Sajnálom, hogy ezzel zavarlak, de:
szeretnélek díjazni, kérlek (majd, ha egyszer ráérsz:-)) nézz be hozzám!
:-)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső