Translater

2011. szeptember 19., hétfő

Lila divat

Bevallom, én nem szeretem, bár van egy lila ruhám, ami ünnepi, és idáig kétszer, na jó, lehet már háromszor is volt rajtam. Ez az "esküvői" ruhám. :) Viszont a lányom szereti. Szerencsére. Nem is kellett sokáig kutatnom a fotók között, máris találtam lila ruhásat. És, hogy miért volt ilyen fontos, hogy ilyen fényképet találjak? Mert Ildi legújabb készlete erről szól. Hordjunk lilát. Ha a lila nem is a kedvencem, a készlet iszonyat jó! Pikk-pakk összeraktam lila oldalam, és szinte csakis a lila elemeket használtam. Mert van még benne mustárszínű is! Szerintem még tuti pasis oldalakat is össze lehetne rakni vele. Mutatom is mit kreáltam:
A címfelirat a Random Titles wordart készlet része. Ez is az SBE-n kapható, ugyanúgy, mint a Start Wearing Purple. És aki még többet szeretne tudni erről a színről, azok látogassanak el erre az oldalra.

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Kirobbanó! Imádom nagyon!

evadraga írta...

Huhh, ez nagyon ott van, imádom ahogy pakoltál!! :-)
A kiscsaj nagyon édes! :-))

Keresés ebben a blogban

Miner kereső