Translater

2011. szeptember 28., szerda

Élve vagy halva...

Rucola Designs új készletének címe ez. Imádom. A hangulatát leginkább. Pont ez kellett most nekem. Régi énem már köröztetem is. :) Egy ATC készült egy nagyon régi fotómból és egy scrapbook oldal Levi elsős farsangi jelmezes képével.
Mutatom is miket alkottam, beszéljenek helyettem a képek. Először az ATC:
Levi fotójával fantasy stílusban, ami egyébként feltöltés után kb. 5 perccel GSO lett a DST-n:
Szerintem jövök még az én pakolós-hagyományos stílusomban is egy oldallal, csak legyen időm. Annyi minden van még a készletben! Pedig nem vagyok egy nagy halloween rajongó.
A készlet kapható a 7th Heaven Designs boltjában.

6 megjegyzés:

Janka írta...

de jó oldalt készítettél! olyan HP-es fílingje van :)

Rucola Designs írta...

Igen, szerintem is! :) Csúcs oldalak, a fantasy és az ATC is nagyon megy neked!

Gólya írta...

De olcsóért adod magad! :))))
SZuperes oldalak Orsi!!!!

hékás írta...

Az oldalaid szuperek! (és csak úgy mellékesen, a 7th Heavenen is GSO-s lett a második oldalad ;) )

Krisz írta...

Szupik az oldalak és gratula a GSO-hoz!!!!!!!!! :)

Margó írta...

Kétszeres gratula az oldalhoz, + egy az én véleményem alapján:-))
Az ATC is tetszik, meg a mögöttese is!:-)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső