Translater

2011. augusztus 11., csütörtök

Week8 - sorsolás

Tudom, már délelőtt meg kellett volna tartani a sorsolást, de valahogy mindig más járt az eszembe. Délelőtt a könyvtárban voltunk, aztán rohanás haza, ebédfőzés, ebédelés. Kora délután dolgoztam egy kicsit és mindjárt megyek most is vissza. Ráadásul 4 gyerekem van most, mert az unokaöcsém nálunk vendégeskedik. Nem kifogást keresek és nem panaszkodom, örülök, hogy zajlik az élet.
Jobb későn, mint soha, itt van az eredmény:

List Randomizer

There were 5 items in your list. Here they are in random order:
  1. Evadraga
  2. Kisnyúl
  3. Secima
  4. Juma
  5. Minyu
Timestamp: 2011-08-11 18:09:18 UTC
Éva, gratulálok! Remélem nem gond, hogy a kupont csak a holnap délután tudom majd postázni neked? A szokás szerint írj egy email-t nekem, akkor biztos nem felejtem el.
Egy kis változást szeretnék bejelenteni még: holnap nem lesz új játék, két okból. Az egyik, hogy az utolsó hetekben nem túl sokan jelentkeztetek, a másik, hogy túlontúl elfoglalt lettem én is. Komoly megbízást kaptam, amiről még nem igazán beszélhetek, és muszáj lesz vele végeznem határidőre. Az új játékot szeptember elsejére tervezem és ezentúl havonta fogok új kihívást feltenni a blogomra.
Most megyek még dolgomra, holnap délelőtt pedig az Orczy kalandparkba visszük anyósommal a csipet-csapatot.


5 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Sok sikert neked! :)

Margó írta...

Én is sok sikert kívánok! ... és köszönöm az eddigi játékokat is!

Kisnyul / Andi írta...

Gratula Evadraga! :)
Orsi köszi az eddigieket!

evadraga írta...

Upsz, elveszett az előbb írt hozzászólásom, de sebaj, leírom mégegyszer. :-))
Remélem, kellemesen töltitek el az időtöket, és jól fogjátok magatokat érezni. :-D
Köszönöm a játékot Orsi, jönni fogok ősszel is Hozzád! A nyereménynek nagyon örülök! :-))
Kisnyúl köszi a gratulációt, aranyos vagy! :-)

Krisz írta...

Gratula a nyertesnek! Jó aktív pihenést a hátralévő kis időre! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső