Translater

2011. június 2., csütörtök

Cirkusz és pihenés

Ildi cirkuszos készletéről már írtam és oldalt is mutattam vele, és akkor ígértem, hogy jövök még egy másikkal is. Hát, most itt vagyok. A fejemben motoszkált ez az oldal, de ha nincs a Cewe kihívása, akkor valószínűleg nem ebben a stílusban készül el. De nem bánom, mert tetszik. Bár meg is dolgoztam vele. Ennyi időt ritkán töltök egy lap elkészítésével. Azt azért elmondhatom, megérte. Jó volt kicsit kalandozni.
A fotó tavaly nyáron, Vajtán készült Tündiről. Még akkor és ott is muszáj volt mindig tornáznia. Hihetetlen mutatványokkal kápráztatta el nézőközönségét. Itt épp fejjel lefelé lóg a  hinta kötelébe kapaszkodva.

A másik oldal amit mára hoztam még nektek, nem mondom, hogy életem fő műve, de ezt a fotót már olyan régóta készülök feldolgozni. Mikor megláttam kisfiam így aludni az elefánt mellett, rögtön nyúltam a fényképezőgépért. Annyira aranyos ahogy a két nagy popsi égnek mered. :D És amitől még ájulok, az Zoli kis borsószemnyi lábujjai. Ahhh....
A felhasznált készlet ezúttal Sherahtól van. Bár ez nem éjszakai felvétel, csak egy délutáni szunyókálásé, a színei miatt jól illik a fotóhoz. Még jó, hogy piros-kék volt a kiságy :D A Nighty csomag kapható a DigitalScrapbookingStudio-nál. A tartalma: A teljes Nighty Mega Kit, A kreatív csapat add-on gyorsoldal csomagja, egy 9 darabos minialbum 4 bónusz borítóval, 2 db levelezőlap méretű gyorsoldal és egy 6 részes mini készlet. Ha megvásárolod a készletet, ne felejtsd el kosaradba tenni az 5$-os vásárlás után járó ajándékot, ami most a MoonDesigns Togetherness készlete.

2 megjegyzés:

do írta...

Anyám! Nem semmi Tündi sem! Így lógni! Többször felírtam már magamnak, hogy gatyát felkötni...most megint. Nagyon klassz az oldal, és az a hangulat! Megérte szöszölni vele!

A másik meg...elolvadtam! Annyira imádom a babatappancsokat. Ez a kép szenzációs!!! Nah, csöpögök még itt kicsit munka helyett :DDD

beedee írta...

Nem is tudnék választani! Mindkét oldal szuper lett! Naggyon bejön a stílusbeli kalandozásod!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső