Translater

2010. augusztus 2., hétfő

Sorsoltam

Kisorsoltam születésnapi játékom nyertesét:


List Randomizer

There were 3 items in your list. Here they are in random order:
  1. Puzsi
  2. Kisnyúl
  3. Secima
Timestamp: 2010-08-02 13:15:11 UTC

Gratulálok Puzsi. A készletem, amit nyertél, holnapután töltöm fel a boltba, és azután tudok majd kódot küldeni neked. Légyszíves addig is küldj egy email-t nekem, hogy hova is mehet a nyeremény. :)
Azért előkét már tudok mutatni, íme:
A készlet 20 papírt, és 50 elemet tartalmaz. Ne feledjétek, holnaputántól kapható a ScrapDishnél.

6 megjegyzés:

Secima írta...

Puzsinak gratulálok a nyereményéhez, neked pedig az új készletedhez. Most legalább levásárolhatom a kuponomat. De jó!

Rucola Designs írta...

Nagyon szép készlet, sajnálhatja, aki nem játszott!

Puzsi írta...

Nagyon szépen köszönöm a nyereményt Osli! Nagyon szép és nagyon örülök neki! Ja és persze nagyon-nagyon boldog vagyok!

Puzsi írta...

Hoppá, a nagy örömködésben az e-mail lemaradt: penzsu@freemail.hu

eralilla írta...

Osli! Ez igazán szép és gazdag készlet lett. Szép munka! Puszinak pedig gratulálok.

Kisnyul / Andi írta...

Gratulálok Puzsi!
nagyon szép a készleted Osli!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső