Translater

2010. augusztus 4., szerda

Kiárusítások

Legújabb készletem kint van a boltban, és 10-ig féláron kapható. Aki gyakran jár hozzám, már láthatta, de azért mutatom megint:
Ányi barátnémnak alkottam vele egy születésnapi oldalt. Még egyszer Isten éltessen Ányi!
Akinek megtetszett, az a ScrapDishnél vásárolhatja meg, most csupán 2,50$-ért.

A másik boltom viszont hamarosan bezár, ezért egész boltra kiterjedő akciót hirdettek. Az én készleteim szinte ingyen, 75%-os árengedménnyel kaphatók. Ha felkeltettem érdeklődésed, kattints ide. Egyébként is érdemes válogatni, mert aki 20$ felett vásárol, az az eddig megjelent collab készletet ingyen megkapja. Az akció augusztus 8-ig tart, utána bezár a bazár. További részletek itt.

3 megjegyzés:

Janka írta...

de szuper színei vannak!!! igazán nyárias ;)

Puzsi írta...

Orsi gyönyörűséges a készlet. Kicsomagoltam, aztán már nem volt megállás... Ez az oldal készült belőle: http://3.bp.blogspot.com/_a42SYgcZ6JU/TFn1JeVGIiI/AAAAAAAAAMo/1ARvwYux9pU/s400/Hanna-1.jpg Remélem tetszeni fog Neked is. Köszönöm a játékot és a nyereményt!

éva judit írta...

Vidám nyárias szinek,sajnálom,hogy még mindég nem lehet Ft-ba vásárolni:)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső