Translater

2010. április 15., csütörtök

Virágoskert

Holnap jelenik meg új készletem a KK boltjában. Sok virágos elem és vidám színek jellemzik. Idén valahogy nem akar kitavaszodni, pedig már nagyon vágyom a melegre, napsütésre és a színes világra. Remélem ezzel kicsit fel tudom vidítani azokat akik hozzám hasonlóan szenvednek az esőtől.

Igaz, a készlet holnaptól lesz a boltban, de április 23-30 között 50%-os árengedménnyel kapható majd. Ha szeretnéd olcsóbban megvenni, ne felejtsd el bejegyezni a naptáradba!
Mutatom mit alkotott az én kis csapatom a készlettel:
Beszteri

Kovaxka

LaceE

Ányi

Nem is tudok választani, mindannyian nagyon szépet alkottatok, köszönöm szépen!
Én még jövök a sajátommal, meg egy meglepetéssel ;)

4 megjegyzés:

do írta...

Micsoda színek! Én már imádom!!! Gratulálok hozzá, és a csapatodnak is a csodálatos oldalakhoz!

do írta...

Micsoda színek! Én már imádom!!! Gratulálok hozzá, és a csapatodnak is a csodálatos oldalakhoz!

do írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
LaceE írta...

Az egyik legszebb készleted lett :)
Köszi, hogy alkothattam vele :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső